Service

Holger Hartmann AS tilbyr en rekke ulike tjenester for å dekke alle våre kunders behov. Vi har våre egne serviceavdelinger både på vest- og østlandet, som utfører service og vedlikehold på hele vårt produktsortiment. Vi tilbyr også service på utstyr som står i produksjon og ikke kan sendes til ett av våre kontorer.

Våre tjenester består i bl.a. installasjon, vedlikehold, reparasjon, kalibrering, testing og klargjøring.

Les mer om våre tjenester under

Service

Vi har en erfaren stab med serviceingeniører og teknikere som dekker et bredt fagfelt. Våre moderne serviceverksteder på Langhus (Oslo) og i Blomsterdalen (Bergen) er godt utstyrt og vi tar ansvar for service og kalibrering på alt utstyr vi selger. Pakker som sendes med Posten må sendes med bedriftspakke dør til dør. Har du ikke bedriftsavtale – gi oss beskjed så kan vi sende deg postlapp, frakten belastes på fakturaen.

Vi tilbyr også service på utstyr som står i produksjon eller av andre årsaker ikke kan sendes til ett av våre kontorer. Vår servicedatabase inneholder all informasjon om utstyr vi har levert og kalibrert.

Arbeidet består i bl.a. installasjon, vedlikehold, reparasjon, kalibrering, testing og klargjøring av et bredt spekter av instrumenter og utstyr innenfor fagområdene Mikroskopi, Analyse, NDT/DT og Sikkerhet. Ønsker du en vedlikeholdsavtale for garantert responstid og forutsigbarhet tilbyr vi selvsagt dette.

Finn ut mer

Kalibrering

Vi tar ansvar for kalibrering på alt utstyr vi selger. Våre verksteder på Langhus (Oslo) og i Blomsterdalen (Bergen) er godt utstyrt og vi kalibrerer mye av det samme på begge lokasjonene.

Vår servicedatabase inneholder all informasjon om utstyr vi har levert og kalibrert. Vi holder orden på når ditt utstyr skal kalibreres, og vi sender ut innkalling i god tid før utløpsdato, slik at du til enhver tid kan ha gyldige sertifikater på dine instrumenter.

Finn ut mer
Holger Hartmann Service

Reparasjon

Holger Hartmann har en erfaren stab med serviceingeniører og teknikere som dekker et bredt fagfelt. Vårt personell gjennomgår jevnlig opplæring på nye produkter hos våre leverandører.

Vi legger vekt på at ingeniørene, i tillegg til de praktiske aspektene ved installasjon og service, skal beherske kombinasjonen teknikk/applikasjon. Vi tilstreber å kunne ha en så rask gjennomløpstid som mulig på vårt verksted uten at det går utover kvaliteten på våre tjenester. Dette oppnår vi ved å investere i automatisert test- og kalibreringsutstyr, og ved å lagerføre et velassortert utvalg av service- og reservedeler. Vi har gode styringsredskaper for å organisere våre servicetjenester. Hvis det likevel av ulike årsaker ikke er mulig å få gjennomført en reparasjon / kalibrering så raskt som ønskelig, står vi til tjeneste med låne- / leieutstyr.

Finn ut mer

Påmelding nyhetsbrev